„Schoolkinner leest Platt“

Der Verein „Plattdüütsch leevt“ führt in diesem Schuljahr mit Unterstützung der Behörde für Schule und Berufsbildung bereits zum zweiundzwanzigsten Mal den regionalen Vorlesewettbewerb „Schoolkinner leest Platt“ durch.

Hier hebbt auk de Plattsnacker ut Neifild von de School „Arp-Schnitger-Stieg“ mitmokt. Dat Euben hett sick lohnt.

Veer Kinner hebbt jümmer Geschichten ehr Mitscheulers, ehr Üllern un de Jury in uns Aula vörleest un veel Bifall kregen.

De Jury wür Frau Rüpke und Herr Tekin. De beiden würn de Meinung, dat all Schöler sau gaut leest hebbt, dat we veer Schoolsieger harrn. Dat sünd Caroline un Leonie ut de Klass 4b und Jonah un Mads ut de Klass 4a.

Eine tolle Leseleistung von Caroline und Leonie (beide Klasse 4b) sowie Jonah und Mads (beide Klasse 4a)

Bi denn Endutscheid könnt se nich mitmoken, weil de vierten Klassen dor op Klassenfohrt sünd.

Trotzdem is dat een schöne Veranstaltung ween un all hebbt sick freut, dat we dat nu wedder dröffen no Corona.

An unserer Schule setzt sich Frau Heinrich seit Jahren dafür ein, dass der Dialekt Niederdeutsch in Schrift und Sprache lebendig erhalten bleibt. Vielen Dank!